onsdag 8 april 2015

Sommar längtan

 Nu börjas det, min planering inför sommaren, jag kollar igenom förra årets sommarbilder, hur planterade jag då ? Hur ska jag göra i år ?


 Hade nästan glömt bort den lilla vita loppisfyndade barngruppen som jag fyndade för nästan ingenting, den har sin givna plats utanför lekstugan....


 Så såg det ut i blomlådorna utanför glasverandan...


Ohhh jisses vad man längtar tills man kan sitta ute i trädgården och fika...hoppas, hoppas att sommaren blir varm och fin...vi ska gräva och plantera ett antal träd i år också, jag har skissat och gjort planer...
Kraaam Anette

5 kommentarer:

Reserl sa...

...very nice photos
Greetings from Tatjana

Fia sa...

Underbara kort ♥ Ja, nu längtar man verkligen...äntligen blommor o fågelkvitter igen! Vi planerar att slutföra staketbygget o kanske kanske ett litet växthus...Kram fia

Annas skattkammare sa...

Ja nu längtar jag efter att få sitta ute på altanen och dricka kaffe i solen, än så länge har det inte varit behagligt.
Kram Anna

Gabriella sa...

Vilken ljuvlig syn! Det ser underbart ut.

lantliv på liljegården sa...

Vilken ljuvlig blomlåda, vad heter den vita blomman? som du hade planterat. Jag önskar dig en skön dag ifrån Skåne.... här nere är det sommarvärme, kan sitta ute i linne och fika. Jag sänder värme upp till Dig.....det heter att man ska dela med sig. Kram
lantlivpaliljegarden.blogspot.se