fredag 2 januari 2015

Nytt år

 Jaa nu är det ett nytt år 2015 !! Alltid lika konstigt på nåt vis, då vänder det...och vi har ett helt år att fylla med roligheter. Jag plockade bort julgranen igår, vi tar ju alltid in den till första advent, så nu var det dags, den barrade så mycket...


 Men jag var inte less på den , bara på barrandet....


 Så nu är den ett minne blott, julsakerna plockar jag undan på Söndag tänkte jag, bort med julen och in med det ljusa krispiga, vitt och pasteller...blir alltid sugen på ljusrosa detaljer efter julen.


Och här ligger vår älskade lilla Nisse och tar igen sig efter nyårsfirandet, han har det såå jobbigt med alla raketer och smällare, vi hade fullt sjå med att avleda honom, vi höjde tv:n, drog ner för alla fönster i vardagsrummet..men ändå, han var livrädd stackaren..men nu är det över och han får lugn och ro.
Nu vill jag önska alla mina följare God fortsättning och jag hoppas att ni vill följa mig 2015
Kraaaam Anette

8 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vill också ha och längtar efter lite krisp och rosa, så här efter julen! Och stackars lilla Nisse...

Kram
Petronella

Anonym sa...

Stackars lilla Nisse. Har också hund och han är också fullkomligt livrädd. Tänk om folk kunde skjuta smällare endast vid 12 slaget på natten istället för att skjuta när som helst på dagen. Man lider med de stackars djuren. Jag tänker städa bort julen också. Det är så mysigt när man tar fram julsakerna men så fort jul och nyår har varit tröttnar jag på det. Ha en fin helg. Kram / Christina

Anonym sa...

Stackars lille Gulleplutten! Kan man inte förbjuda den där skiten! Massa pengar offrade på dumhetens altare tycker jag. Här i Stockholm där jag bor tar hundägare in på hotellet vid Arlanda för där är det raketfri zon. Men det är ju en aning långt för dig och nisse hi, hi!

Julia sa...


Un savi va dir:
"La riquesa de l'ésser humà es mesura per la quantitat i qualitat dels amics que tingui" Gràcies per fer-me milionària ♥Feliç Any Nou!☆❤❀ [-•‿•ิ]❀

…......... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ (♥)_
……..|░░░|☆ (♥)_ Feliç
…...@|░░░|¸.¤“˜¨♕~ ¨¨Any Nou
❤`•.¸¸.•´´¯`•• .¸¸.•´¯`•.•~~~☆“˜¨¨¨***2015**.*♥*.
❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
Elracodeldetall.blogspot.com (^‿^)✿ petons

Jennys Vita Villervalla sa...

Önskar dig ett Gott Nytt 2015!
Älskar också det pastelliga precis efter nyår! :)
Kram
Jenny

Livet på Liden sa...

Så fint du har det hemma! God fortsättning på det nya året ☺

G:a Affären sa...

Lilla Nisse...det är ett elände med de där smällarna och så är det två gånger per år. Jag har också haft både hund och häst som inte alls gillade smällare.

Ja nu ska vi in med annat än rött och pasteller låter frestande. Kul att du gillar skafferiprojektet! Jag skrev tidigare på din blogg att jag fick inspirationen från ditt skafferi med pardörrar.
Önskar dig också en god fortsättning!

Kramar till Dig och lill Nisse!
/Cia

LOPPISLIV sa...

Lille Nisse så söt, stackaren som är så rädd. Tur det är ett helt år tills nästa gång. Vi hoppas det blir förbjudet med smällare! Kraaaaam P